Best WordPress Hosting
 

Tojás Kihívás

via gasztromagazin.hu => eredeti post link

Spanyol-magyar-francia tojásfogyasztást népszerűsítő kampány indult uniós forrással

A magyar Baromfi Termék Tanács (BTT) spanyol és francia testvérszervezeteivel (INPROVO és SNIPO) Európai Uniós támogatást nyert el a tojásfogyasztás promótálására 2023 és 2025 között. Ez a projekt lehetőséget nyújt arra, hogy megfelelően kommunikálják a fogyasztók felé a tojásfogyasztás fontosságát a fenntartható és kiegyensúlyozott étrendben, valamint tovább javítsanak a tojás fogyasztói megítélésén.

Bár a kampány 2023. május 29-én indult el a nagyközönség számára, a kampány hivatalos megnyitójára 2023. október 11-én került sor. Dr. Csorbai Attila, a BTT elnök-igazgatója köszöntötte a résztvevőket nyitóbeszédével. Elmondta, hogy a Baromfi Termék Tanács két védjeggyel rendelkezik: a Magyar Baromfi Védjeggyel és a Koronás Tojás védjegyével. Mind az ágazati imázs, mind az ágazati termékek fogyasztói megítélését e védjegyek és a hozzájuk kapcsolt klasszikus marketingprogramok javították az elmúlt években. Véleménye szerint a világ azonban jelentősen megváltozott. E változást felismerve az elmúlt 5-6 évben a Magyar Tojóhibrid-tenyésztők és Tojástermelők szövetsége az online-térben is igyekezett minél nagyobb népszerűséget szerezni a tojásnak a fogyasztók körében, és eloszlatni a fogyasztókban élő tévhiteket, amelyre példaként szolgál a saját Facebook oldal indítása is.  E hagyományt követve 2021-ben nemzetközi összefogással, Európai Uniós támogatású program szervezésébe fogott a Szövetség. Ez eredményes volt és Tojás Kihívás elnevezéssel indult el a program idén. Az eddigi eredmények nagyon bíztatók.